#1 Skrevet Januar 23, 2009 (endret) Noen som kan hjelpe meg å få modda asa ds3 på min bora? Bilen: Felg: Skal være 19" Håper noen kan hjelpe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2009 Ingen som kan hjelpe meg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2009 Ser jo litt hvordan de var på min da. Men min var sølvfarget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2009 Her er en kjapp PS! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2009 Ser jo litt hvordan de var på min da. Men min var sølvfarget. Stemmer det. Spurte deg for lenge siden om du skulle selge dem, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2009 Her er en kjapp PS! Takker. så litt små ut: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 23, 2009 Kjapp en fra denne kanten også, med bremseskiver og et hint om å oppgradere bremser sammen med åpne felger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...