Hvor får jeg kjøpt dørlister til Audi 80 B4?

Anbefalte innlegg

Hvor får jeg kjøpt dørlister til min 1995 Audi 80 Avant?

 

Ifølge Nordlie Auto er disse ikke lenger i produksjon, så å få tak i de via systemet til Møller tipper jeg er umulig.

 

Jeg vet at de solgte disse på vagparts.com, men den nettbutikken er jo nedlagt, så dermed utgår også det.

 

Har ikke klart å finne de på noen andre steder, så om noen her vet hvor jeg kan få tak i disse er jeg utrolig takknemlig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..

har 4 stk dørlister liggende i god stand, nedre dørlister vel og merke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..

har 4 stk dørlister liggende i god stand, nedre dørlister vel og merke.

 

Er de nedre jeg mener ja, slike sorte gummilister.

Har du til høyre og venstre side, framme og bak?

 

Om du skal selge de er jeg interresert ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med quattroco. Yter god service ihvertfall. http://www.quattroco.com/

 

De hadde til RS2, men ikke til bilen min. Kan jo høre med de om de kan skaffe.

 

Prisen virket jo helt på jordet, på vagparts.com mener jeg å huske de skulle ha rundt 100-130,- pund for de fire på dørene og de fire små på skjermene til min bil, mens hos quattroco skulle de til RS2 ha 4600 bare for de fire på dørene, og i tilleg 500,- kr pr stykk for de små på skjermene, blir jo fem ganger så dyrt det : eek :

 

Håper virkelig ikke det er så dyrt for lister til en "vanlig" bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rs2 listene er helt en annen type lister enn til S2.. Kjøpte mine hos vagparts og kom på 1180 kr inkl.frakt.. (savner den sida ja )

Rs2 lister koster myye mer enn 4600 på møller.. Men sist jeg hørte på møller om S2 lister var den ca en tusenlapp pr list der og.. De små på skjermene var utgått av produksjon..

 

Ole Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rs2 listene er helt en annen type lister enn til S2.. Kjøpte mine hos vagparts og kom på 1180 kr inkl.frakt.. (savner den sida ja )

Rs2 lister koster myye mer enn 4600 på møller.. Men sist jeg hørte på møller om S2 lister var den ca en tusenlapp pr list der og.. De små på skjermene var utgått av produksjon..

 

Ole Kristian

 

Ok, takker for litt info.

 

Noen som vet om det er samme type list til alle B4 karosseri, bortsett fra RS2 da. Avant, sedan, cabriolet ..

 

Hva heter forresten dørlist på tysk og engelsk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde egentlig bare det var S bilene og Competition som hadde disse listene, Mammas 92 80 quattro har ikke slike gummilister neders på dørene.. På engelsk heter det i allefall lower door mouldings..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

92 hadde ikke lister, om jeg ikke husker feil. Er bare å titte i tråden til Gisle Tornøe, så ser man at han oppdaget nettopp det da han bytta dører.

 

NBS har pent brukte lister til å ha nederst på dørene i følge nettsida deres.

 

Bare for å ha sagt det: Dersom man trenger fenderlistene lenger opp på dørene er dette også gått ut (og NBS vil kun selge hele dører). Da er man henvist til høggern. Der er det ikke alltid like lett å finne noen som er helere/penere enn de man har fra før av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS har pent brukte lister til å ha nederst på dørene i følge nettsida deres.

 

Har du en link til det, tittet på nettsidene dems men fant det ikke noe sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.