#1 Skrevet November 19, 2004 Hvem lokalt reparerer felger? Har noen steinsprut i bakfelgene på sommerhjulene som jeg ville ha fikset før vinteren er slutt. Er det noen firmaer lokalt som krommer metall? Tenker på rails da vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2004 Leste om et firma i den berømte Vestfold avisa...men hva de heter vet jeg ikke........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Skotner Hvem lokalt reparerer felger? Har noen steinsprut i bakfelgene på sommerhjulene som jeg ville ha fikset før vinteren er slutt. Er det noen firmaer lokalt som krommer metall? Tenker på rails da vet du Humm. Jeg arbeida hos Dekkmann i Tønsberg for noen år siden. Og vi tok i mot felger for rep. og vidre sendte dem til et firma. Hva de het husker jeg ikke. Heller ingen aning om pris. Men det er vel mulig å ta kontakt med de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2004 i Sandefjord tar imot alufelger til sveising hos en kar i området.... Raske er dem og...... mvh rs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2004 Hadde vært rått med *bling,bling* felger jau 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2004 Anbefales ! Kjappe og kan det de driver med;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 21, 2004 Hvor holder dem til???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 21, 2004 Stickler er bra! :-) Go for it.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 22, 2004 Opprinnelig postet av Leif Egil Solberg Hvor holder dem til???? "Bak" cd-cardic sjappa i museumsgata i sentrum (Sandefjord) Stickler H & Co A/S Peter Grøns g 5 3210 Sandefjord.......... 33 46 21 81 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 22, 2004 Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...