Anbefalte innlegg

Etter et par års opphold i fra klubben, så tok jeg til fornuften og solgte japsen og skaffet meg Audi igjen : rock :

 

Ble A4 denne gangen også, hadde en 2002 mod 2,0 bensin før. Men nå 2001 mod 2,5 TDI Quattro.

Helt original, enn så lenge!

 

en ting jeg lurer på, får man medlemskort og skilt plater sendt i posten automatisk etter man har meldt seg inn?

 

Jeg skulle hatt medlems korte så fort som mulig, for og få klubb rabatten på S4 grillen jeg bestilte hos møller idag :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplatene må nok hentes til Lokallags leder. evt noen andre som har. slik som i trondheim så har Vidar Smevik slikt i bilen.

Medlemskortet kommer i posten, men kan ta tid :) jeg venta vertfall en god stund før jeg fikk mitt:\

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

velkommen :)

skiltplater har jeg. bare og sende meg en pm, eller om du har mulighet til og komme på lokaltreffet på søndag så har jeg med meg plater da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

velkommen tilbake. :P info om skiltplater å slikt ser jeg du har fått.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres fint ut ja :) er det lokaltreff nå på søndag? er det fortsatt bak bunnpris nidarvold?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter et par års opphold i fra klubben, så tok jeg til fornuften og solgte japsen og skaffet meg Audi igjen : rock :

 

Ble A4 denne gangen også, hadde en 2002 mod 2,0 bensin før. Men nå 2001 mod 2,5 TDI Quattro.

Helt original, enn så lenge!

 

en ting jeg lurer på, får man medlemskort og skilt plater sendt i posten automatisk etter man har meldt seg inn?

 

Jeg skulle hatt medlems korte så fort som mulig, for og få klubb rabatten på S4 grillen jeg bestilte hos møller idag :P

 

Velkommen inn igjen!

 

Prøv å få lagt ut noen bilder av bilen da! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen inn igjen!

 

Prøv å få lagt ut noen bilder av bilen da! :)

 

Takker for det!

 

ja, skal prøve og få tatt noen bilder snart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk tatt noen bilder i går, men med et elendig mobil kamera! får prøve og komme med noen flere når jeg får skaffet et bedre kamera.

SP_A0018.jpg

SP_A0022.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen tilbake til klubben. Fin bil du har :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen tilbake til klubben. Fin bil du har :)

 

Takk for det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.