#1 Skrevet Januar 23, 2009 Herlig bil! Hjemmeside 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2009 Nice Går ann å få en 200 til å ligge greit på veien også ser jeg Edit: Ingen som har noe info om bil,understell osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2009 RÅTT:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2009 Nice Går ann å få en 200 til å ligge greit på veien også ser jeg Edit: Ingen som har noe info om bil,understell osv? Søk litt så finner du den tenker jeg. Jeg fant info om den en gang.. Ikke hvermansen understell og oppbygging det der Ganske heftig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2010 Det her går unna: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2010 Fyy d der lå rimelig stødig i svingene ja Råttx1000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2010 synes han koser og klapperl itt på den på slutten der jeg rett før lange strekka på slutten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2010 Ser litt mer av bilen/understell osv her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...