#1 Skrevet Januar 23, 2009 Fleire som har sett at det ikkje har vert strek over TMC ei stund? I kveld var det komt inn ca. 20 meldingar frå heile landet på min RNS-E. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2009 Merka at det var noe nytt her en dag ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2009 har jo vært i bruk noen mnd nå da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2009 TMC? Er det trafikkmeldinger? Har aldri skjønt meg på det der. Min RNS-D har flere knapper for å styre det, men den finner ingenting. Hvor skal den finne trafikkmeldinger? Er det radiostasjonene som sender de på sin frekvens? Hvilke radiostasjoner sender i så fall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2009 Trafikkmeldinger ja. kommer opp en liste med meg på Steder/ Strekninger som er stengt etc. Har skjedd at det kommer inn automatisk radio melding. og den blir lagret, så du kan høre den om igjen men detter ut etter du har tatt av tenninga. Men dette er på RNS-E og info knappen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 27, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=98874 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...