Anbefalte innlegg

Hei, Har en Passat 2006 modell, skulle i til og monter mitt H.I.D kit i dag men fant ut at H7 (som er original pære sokkel) ikke passet,

Trenger noe pærer med noen tagger på festingen da passat ikke her den "fjør" greia for og feste pærene men en skal vri pærene på plass.

Dette ble rotete men er litt vanskelig og forklare, men er det noen av dere som vet om det finnes andre typer pærer som vil passe i min bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det passer ;) hadde samme problem på min. ta av selve feste til lys pæren, sett inn lys pæren og sett derretter lysfestet på ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det passer ;) hadde samme problem på min. ta av selve feste til lys pæren, sett inn lys pæren og sett derretter lysfestet på ;)

Hadde og håpet dette skulle gå men får ikke tredd ledningene gjennom festet til lyspæren, er jo så ufattelig mange ledninger på den xenon pæren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må borre hull i dekslet. og fuge hullet etter du har tatt ut kablene. evt hvor mange kellon og W ? har 55w på lang å nær og 4300 på lang og 6000 på nær

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må borre hull i dekslet. og fuge hullet etter du har tatt ut kablene. evt hvor mange kellon og W ? har 55w på lang å nær og 4300 på lang og 6000 på nær

Er ikke det dekselet jeg mener, men selve festet til pæra. kellon? er det kelvin du mener 4300 og 35 watt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stakk inn pæra satt fester slik at den kom over pæra og måtte klemme inn bakerste feste får å få den i hakk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stakk inn pæra satt fester slik at den kom over pæra og måtte klemme inn bakerste feste får å få den i hakk

Skjønte ikke helt nå, men på det kitet jeg har kjøpt (er kjøpt på gruppekjøptråden her på forumet)

så er det mange ledninger som går ut fra pæra og også ei pakning som skal være på det dekselet som du skriver om.

Denne pakkningen og også canbus-fixen er for stor til å gå gjennom hullet i selve festet til pære, er det festet som sitter på den originale strømsokkelen jeg mener.

Trodde kanskje jeg måtte bruke noen av de HB2, HB3 eller HB5 pærene som jeg også ser blir solt rundt forbi men er ikke akkurat dreven i dette her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ikke tatt noen bilde av hva du mener?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ikke tatt noen bilde av hva du mener?

Jo skal prøve og få gjort det i morgen, beklager men er ufattelig dårlig til og forklare:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne hylsa med tagger, er inkludert i noen sett her ser jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.