#1 Skrevet Januar 24, 2009 (endret) Heisann! Var inne og diagnoserte bilen min etter at det røde varsellampa dukka opp i dæsjbordet og lampen for ABS lyste og det viste seg at en modul i styreenheten var defekt. Delenr: 0 285 214 002 8D0 614 111 Noen som har en sånn liggenes som jeg kan få kjøpt? Det er vel ikke noen mulighet for å få fikset dette uten å kjøpe en annen enhet??! Koster rundt 4k ny etter det jeg har hørt så er veldig interessert i å få tak i denne brukt! På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2009 Kan sende den til USA for å få den loddet. Husker ikke link til firma i forbifarten men om du søker så mener jeg det skal ligge en tråd om det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2009 Okei Takk for svar! Men nå ordnet det seg Fikk kjøpt sentralen brukt for 800kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...