#1 Skrevet November 19, 2004 Ja, skal vi kanskje smelle opp en tråd for VACN + vinter ? (tror det var en grei formulering jeg). Alt mulig duger, det snør jo! Trondheim i dag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2004 Veldig fint hvis dere kan legge inn litt mindre bilder, det er ikke alle som har bredbånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2005 Ingen flere som har tadd noen vinterbilder? To brødre: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2005 Dette er vinter bilde fra Rælingen. Ser nesten mer ut som sommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2005 Ingen flere som har tadd noen vinterbilder? Tok noen i jula, se tråden her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=16406 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2005 Mens det enda var snø....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 18, 2005 Slenger inn et bilde fra Vestfossen. Her på sommerdekk , har vinterdekk på de felgene der nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 19, 2005 Vinter i Molde, bildet er tatt i romjulen 04. Kaldt og fiiiiiiiint Quattro-føre...;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 19, 2005 Jeg tok et par stykker i jula jeg også, på Tynset. De er tatt 2.Juledag, og det var -37 på displayet i bilen når jeg tok bildene. Og bildene er takk halv elleve på kvelden, i skinnet fra fullmånen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 19, 2005 Riktig nok uten bil. Bildet er tatt i Bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 30, 2005 Min i vintermodus. uff gleder meg til sommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 30, 2005 Hvis vi kaller dette en boble, så har jeg og et 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 30, 2005 Et lite bidrag fra meg også. Tatt i Oslo i midten av november. Snøen forsvant dessverre like fort som den kom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 30, 2005 På vei ned fra tempelseter hotell i sigdal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 30, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 4, 2005 For å fortsette denne tråden, her er 3 frosne Transportere fotografert utenfor jobben for et par morgener siden (de tilhører nabofirmaet i bygget). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 4, 2005 Et lite tips...hvis du har dette bildet i god kvalitet så tror jeg kanskje redaksjonen i Treffpunkt hadde satt stoooor pris på det bildet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 5, 2005 jeg er meget fornøyd med bildet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 7, 2005 Flott panorering der! A6, også fra Dagali 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 7, 2005 Fra sigdal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 8, 2005 Et lite vinterbilde av bilen min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 9, 2005 Snø+Quattro=morro!! Bilde tatt i november tror jeg, mellom Moss og Fredrikstad... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 9, 2005 Her, et ganske så dårlig bilde som viser en vanlig morgen i Bodø: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 13, 2005 Bilen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 14, 2005 Ikke så bra kvalitet men likefullt litt snø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...