#26 Skrevet Februar 14, 2005 Her kommer en fra meg... EDIT: resizer bildet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 14, 2005 Ble da litt vel liten den forrige... litt større nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 23, 2005 Tok noen bilder i dag.. Ble et par bra resultat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 23, 2005 Et bilde fra Idre i januar i år........tatt av vår eminente fotograf/film-mann på Idre:Dag Sverre (Sci)Rocco Skytterholm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 23, 2005 Her har min og forvillet seg ut av garasjen etter et langt opphold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 23, 2005 et til....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 1, 2005 Tok noen bilder av min vinter viking i dag , knall vær i Midsund i dag! Elendig kvalitet. (tok bilde med mobilen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 1, 2005 Hey det er jo gamlebilen til en jeg kjenner det der......kjente den igjen på de gule tåkelysa og felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 2, 2005 Hey det er jo gamlebilen til en jeg kjenner det der......kjente den igjen på de gule tåkelysa og felgene Stemmer nok det, kjøpte den i Ålesund. (Spjelkavik) Morsom bil på vinterføre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 2, 2005 Gamlebilen på luftetur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 17, 2005 Noen bilder av quattroen på sigdal!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 17, 2005 Og et av allroaden på hytta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 19, 2005 Kom plutselig LITT MERE snø på hytta på Kvitfjell en tur før jul... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 20, 2005 Quattro`n ute å lufte sæ.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...