#1 Skrevet Januar 24, 2009 (endret) kan noen fortelle meg hva denne gråe ventilen er godt for? Står under innsuget på den branketten der. et til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2009 ingen som har peiling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2009 står det noe dele nummer eller noe så kann jeg sjekke med ATKE. send gjerne pm så jeg husker og få det med meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2009 Gjerne del svaret med de andre her og som kanskje kan ha nytte av å vite sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2009 jepp, skal sjekke det opp i morgen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2009 Det er en magnetventil som står koblet til vakuum-systemet. Så tipper det er en ventil er åpne når det er vakuum i innsuget, og stenger når det er trykk der. Og derved sørger for at du ikke har "turbotrykk" på bremsekraftforsterkeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2009 tipper magnetventil til bensinåndinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2009 aha... kan denne ha noe med turbotrykk reguleringen å gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 24, 2009 (endret) er ikke det en n112 ventil??og den boksen på toppen er n249 ventil.tok dette av på min seat ibiza 1,8t.på min bil fikk det dlange fra innsuget og til to ventiler den styrer vakum på dv.her har du en link om hva den gjør http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=42406&highlight=n249 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 25, 2009 litt rart, idag kjørte jeg output test på N249 og da var det denne som laget lyd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 25, 2009 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 26, 2009 N249, se din andre tråd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...