hvor breie felger golf 4??

Anbefalte innlegg

jeg lurer på å invistere i 18" keskin KT2 eller lignende.. så lurte på hvor breie felger jeg egentlig har plass til.. vill ha mest mulig kant utover egentli.. men noen som vet felg/dekk dim jeg kan bruke.. kan også endre litt impress da jeg ikke tenker på å få gokjent disse:p litt strekk i bakdekk er også en selvfølge..

har ennå ikke bestemt meg for felger eller dim men står mellom 18" og 19".. men har lyst på breie felger så da er vell 18" løsningen.. får også litt mer bølle-look synes jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører 8,5 å 9,5 x 19 på min å det er ingen problem. Dekkdim på dette er 225.35 forran å 255.30 bak.

Er vel rundt ET 30 på felgene mine:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8,5" med ET 35-40 går greit med normal dekkdimensjon som f.eks. 225-235/40x18 eller 225-235/35x19.

9" regner jeg med vil gå men da må ET ligge på rundt 40. Vet ikke hvor god plass det det er innover på denne bilen.

Jeg hadde 8,5x19 ET 30 og 235/35x19 på en Golf 4 og det subbet godt foran når bilen ble senket ca 5 cm. Mener å huske det var ganske god plass innover da.

Regner med Runar også kommer med noen ord her etterhvert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører 8,5 å 9,5 x 19 på min å det er ingen problem. Dekkdim på dette er 225.35 forran å 255.30 bak.

Er vel rundt ET 30 på felgene mine:)

det er såpass jah.. var noe i den duren jeg tengte.. karnsje 245 bak.. men jeg snakka med en kis på styling tech da jeg kjøpte støtfangern som sa det skulle holde hardt.. for innover er det vel god plass..

kan også komme med tips til tøffe felger som ikke koster så alt for mye;) er åpen for det meste.. bilder taes imot med takk: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.