#1 Skrevet Januar 24, 2009 Noen som vet om firmaer i oppland som er bra å har rimlige priser på soting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2009 Hadeland Bilglass (samme bygg som viking på volla) driver jo med soting de er flinke, ikke sikker på pris men hvert og betale litt for og få det bra da tlf 61 32 89 60 http://www.hadelandbilglass.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2009 ja jeg vet om de. tenkte egentlig jeg skulle gjøre det der, men ville høre litt rundt først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2009 Art Solution AS – Ringvegen 13 – 2815 Gjøvik – Tlf: 61 13 00 60 driver jo med soting men veit ikke åssen de er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2009 hmmm.. kanskje jeg skulle tatt en tlf dit til uken. har hørt at det var noen på gjøvik som drev med dette som var ganske billige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2009 har fler plasser på gjøvik, ABM Reklame, bra service å priser 61140040 Artsolution, 61130060 Gjøvik Biloppretting, Tror de er ganske rimelige å flinke. 61176945 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2009 Er en Bjarte på Gjøvik som driver epoxy solfilm el no. Han vil jeg IKKE anbefale! Snakker av egen erfaring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2009 Fant et sted i hønefoss. Reklame service skulle ha 4500kr for alle rutene på stv. Spent på å se resulatet, men kjenner en som har sotet rutene der før å det så bra ut så håper det blir bra på min å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 28, 2009 jeg vil derimot ANBEFALE Bjarte. og jeg prater også om egen erfaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...