#26 Skrevet Februar 1, 2009 gjelder dette også for Golf 3 VR6 Syncro? Min har ikke trekk på alle 4 i revers, bare forover.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 2, 2009 Det gjør det nok da den har akkurat samme systemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 2, 2009 Det var merket med 83 på toppen, og delenummer på siden, et nummer jeg selvfølgelig ikke husker nå. ok takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 2, 2009 Det gjør det nok da den har akkurat samme systemet. okok da må jeg undersøke litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 2, 2009 Her er et skjema på temaet. Er det noen som har noen flere, muligens Elsa som ung kvinne? Jeg skulle gjerne hatt noe mere skjemaer, da jeg desverre har klippet akkurat dette releet ut av det gamle DIGI2 nettet som jeg nå skal sette tilbake i Golfen for å modde det til 1.8T:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...