#1 Skrevet Januar 24, 2009 Lure på om det blir noen åpen dag på ES i år som i fjor?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2009 Kanskje.. vi har vel drøftet det i styret men ikke med ES enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2009 Jeg har vært i kontakt med ES om dette, og de var positive til saken Så da er det bare og få planlagt det litt nærmere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2009 Knall, det høres kjempe bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2009 Tar opp denne igjen jeg. Har hørt med ES nå om det kan være interesse med f.eks en "Vårmønstring/Åpen dag" hos de nå i den nærmeste fremtiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2009 Stiller vel noen i fra Nord-trøndelag i år også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2009 Stiller vel noen i fra Nord-trøndelag i år også Hva skjer her a...? Kunne tenke meg å bli med denne gangen jeg å.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2009 Det er kontakt med ES ang å finne en passende dato. Så vi får håpe vi får spikret dato i veldig nær framtid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 10, 2009 Kan se ut som det blir litt vanskelig og få det til nå, da ES hadde meget mye og gjøre i mai. Og fra juni og utover så er det jo noe som skjer nesten hver helg. Holder på med og prøve og finne en dato som passer for alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 10, 2009 Passer fint for meg 21.Mai... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 10, 2009 Passer fint for meg 21.Mai... Hehe, sant det. Men da er vel de opptatt med bilen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 10, 2009 Hehe, sant det. Men da er vel de opptatt med bilen din JA, håper da det..Hvis de har tid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 9, 2009 (endret) Blir litt kort varsel dette, men Lørdag 26.september er det åpen dag hos ES http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=166557 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 9, 2009 Har nok ingen bil ennå den helga, men om jeg ikke er på vei til å hente den, så kanskje noen har et ledig sete fra sentrum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 9, 2009 Har nok ingen bil ennå den helga, men om jeg ikke er på vei til å hente den, så kanskje noen har et ledig sete fra sentrum ledig sete skal da alltids ordne seg, er ikke samme kreftene i audin min som i r32'n din , men skal da alltids komme seg frem:P mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...