#1 Skrevet Januar 25, 2009 (endret) noen som har noen mening om det går og lime denne fangeren?en kompis rygga på bilen min så er greit og få fikset skaden billigst mulig. noen andre steder en møller som selger rs2 fangere? møller skal vel ha rundt 12 000kr mener jeg og ha hørt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2009 hmm hva med slike RS2 look styling grejer da?? er like di eller er jeg helt på jordet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2009 den dem hadde på nbs var ikke lik vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2009 har en slik rieger katalog her å jeg synes den fangern ser ganske så lik ut:P men i virkeligheten er den vel anerledes:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2009 Brukte en 2 komponent lim på en rs2 fanger som jeg bygget opp, ble bra det TEROMIX 6700, PUR LIM, 2X25 ML, MØRK GRÅ 50 ML • Tokomponent karosserilim i praktisk dobbelpatron. Blanderør følger med. Overlakkerbar, løsemiddelfri, herder raskt, har en rustbeskyttende effekt. Spesiell patronpistol (T972). http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=359617&CarReference_ID=-1&CategoryType_ID=4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2009 Brukte en 2 komponent lim på en rs2 fanger som jeg bygget opp, ble bra det TEROMIX 6700, PUR LIM, 2X25 ML, MØRK GRÅ 50 ML • Tokomponent karosserilim i praktisk dobbelpatron. Blanderør følger med. Overlakkerbar, løsemiddelfri, herder raskt, har en rustbeskyttende effekt. Spesiell patronpistol (T972). http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=359617&CarReference_ID=-1&CategoryType_ID=4 Dette må vel gå å bruke for å montere glassfiberskjermer på bil da? Må man ha noen spesiell pistil til dette eller er det bare å klemme ut av tuben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2009 Må vel gå ann og sveise det der!? Har sveisa værre skader.. >Minuset er jo at du må lakke den opp igjenn da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2009 må lakkes opp igjen ja men det blir billiger og lime enn og kjøpe ny vil jeg tro. men blir det like holdbart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2009 Jev ville ha sveise det!.. Er ikke såå vanskelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 25, 2009 Dette må vel gå å bruke for å montere glassfiberskjermer på bil da?Må man ha noen spesiell pistil til dette eller er det bare å klemme ut av tuben? Ja er en holder til den, fant ikke noe på web siden, er også en slags primer som bør på før stoffet i følge manualen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 26, 2009 var og fikk pris på og lime fangeren i dag og det kom på 3000kr +moms så var ikke billig men billigere en og kjøpe ny. fikk pris på lakering og han skulle ha 1000kr pr del han skulle lakke så kanskje det blir lakkering av flere smådeler også:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 26, 2009 Hva slags firma er det som skal lime? Min også skulle hatt seg litt proffarbeid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 26, 2009 http://www.multibil.no/skal lime min værtfall. tok 3 dager fra den blei levert til den var klar for henting. da limte dem den og plaste den og pussa og grunna der skaden var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 9, 2009 (endret) tror dere faen meg ikke en traktor hadde kjørt på fangeren min når dama kom hjem fra kiel i dag. fangeren blei montert igjen for 14 dager siden og nå er den ødlakt igjen. og det verste er at han bare har stikki av uten og legge igjen noen lapp til meg. noen som har erfaring med og bli kjørt på av en brøytebil før? er en av komunenes traktorer som har kjørt på bilen min men det blir vel bare ord mot ord det? ser klart i snøen at det er traktor spor helt inntil min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 9, 2009 auauau.. maks uflaks: dum : ta bilder av sporene med en gang værtfall, så har du bevis for at det har vært en der med traktor! forjævlig når sånt skjer.. blir jo ikke akkurat bedra av at det er en rs2: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 9, 2009 surt med fangern din ville tatt kontakt med teknisk etat i kommunen din sagdt som det er at du har blitt påkjørt av en brøyte traktor event høre med forsikringa di om de kan hjelpe deg med saken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 9, 2009 SURT Men GUUD så flaks att ikke lykta å panseret ble med a:o Det er ikke billig det eller akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 9, 2009 har tatt bilder men er ikke lett og bevise vilken traktor det er, men er jo stor sjangs for at det er traktorn som måker plassen der og det er en traktor fra lier kommune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 20, 2009 da var fangeren limt og lakka og montert. komplet med blinklys lakk og liming kom på 4720kr. syns ikke det var galt. men måtte ta det på egen regning så det holder jo. et blinklys koster 720kr på autotuning om noen trenger det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 20, 2009 Det var da sinnsykt uflaks du har da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 20, 2009 blir ikke kalt larsen uflaks for ingen ting:-) ny fanger koster 17200kr på møller vist noen lurer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...