#1 Skrevet Januar 25, 2009 Problem med dørlås Her om dagen oppdaget jeg at kupèlyset i taket ikke skrudde seg på når jeg tok opp førerdøra,+ at når jeg låser opp bilen og har opp døra uten å starte bilen så låser bilen seg automatisk etter ca 1 min tid. (dette er standard på disse bilene at de låser seg automatisk igjen dersom en ikke har opp noen av dørene innenfor 1 min tid) men problemet ligger da antageligvis i dørgiver/bryteren i låsen. Det jeg da lurer på er, må jeg bytte hele låsekassen i døra eller får en bytta/reparert bare den føleren/bryteren som registrerer at døra er åpen/lukket??? tips anyone.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2009 Gjør et søk i forumet på "microbryter" så finner du masse info. Dette har vært tatt opp mange ganger, et kjent problem på mange forskjellig VAG. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2009 Gjør et søk i forumet på "microbryter" så finner du masse info. Dette har vært tatt opp mange ganger, et kjent problem på mange forskjellig VAG. takker, da fant jeg masse nyttig tips og info. tenkte rett og slett ikke på det og søke etter det jeg. Da er det bare å plukke opp dørtrekket og ut med låsen for så å måle litt. Kom nettopp på at bror min har en A6 med samme problem på passasjerside. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2009 Endel 3-36 løste problemet på min etter noen uker... Pluss at jeg opererte bryteren med en skrutrekker mange ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...