#1 Skrevet Januar 25, 2009 Hei! Jeg har nå fått inn nytt interiør i A4`en. Dette er sportskinn med varme i. Men orginalt er det ikke setevarme lagt opp i bilen min (tyskland import..) Er det noen enkel måte å legge opp så jeg får dette til å virke? eller er det best og glemme det??? Takker for innspill og svar. Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2009 VIl tro det holder å legge opp ledningsnettet, montere bryteren, og koble bryter til jord og tenning. Jeg har aldri gjort dette, så det blir med teorien for min del. Om man får tak i ledningsnettet separat vet jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2009 Oki. Skulle jo tro at om fikk strøm til dem skulle det holde ja. Vel og merke med noe sikringer og slikt... Jeg er absolutt ingen gud med strøm, så derfor jeg spør. Han jeg fikk kjpt disse setene fra mente og trodde man måtte bytte hele ledningsnettet der. alså opp med tepper og masse jobb. Men det er lurer på er om det rett og slett er mulig og koble dette på litt enklere måte enn orginalt? Knappene i dasjen får jeg tak i fra "donorbilen". Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2009 Her har du et koblingsskjema for varmeseter. Ser ikke ut som det er så mye som skal til hvis du får tak i knappene. fig31.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2009 Her har du et koblingsskjema for varmeseter. Ser ikke ut som det er så mye som skal til hvis du får tak i knappene. Takker! Skal se om jeg blir noe klokere da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2009 Kufatec har ferdig ledningssett til setevarme, mulig dette passer: http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p316_Kabelsatz-Sitzheizung-Audi-A4-B6.html De har flere ferdige sett. Koster 50 Euro ser det ut for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...