Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå fått inn nytt interiør i A4`en. Dette er sportskinn med varme i. Men orginalt er det ikke setevarme lagt opp i bilen min (tyskland import..)

Er det noen enkel måte å legge opp så jeg får dette til å virke? eller er det best og glemme det???

Takker for innspill og svar.

Henrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VIl tro det holder å legge opp ledningsnettet, montere bryteren, og koble bryter til jord og tenning. Jeg har aldri gjort dette, så det blir med teorien for min del. Om man får tak i ledningsnettet separat vet jeg ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Skulle jo tro at om fikk strøm til dem skulle det holde ja. Vel og merke med noe sikringer og slikt... Jeg er absolutt ingen gud med strøm, så derfor jeg spør.

Han jeg fikk kjpt disse setene fra mente og trodde man måtte bytte hele ledningsnettet der. alså opp med tepper og masse jobb.

Men det er lurer på er om det rett og slett er mulig og koble dette på litt enklere måte enn orginalt?

Knappene i dasjen får jeg tak i fra "donorbilen".

Henrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du et koblingsskjema for varmeseter. Ser ikke ut som det er så mye som skal til hvis du får tak i knappene.

fig31.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du et koblingsskjema for varmeseter. Ser ikke ut som det er så mye som skal til hvis du får tak i knappene.

Takker! Skal se om jeg blir noe klokere da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.