#1 Skrevet Januar 25, 2009 Hei! Jeg har en audi s4 2.2aan som først butta ved ladetrykk..fant omsider ut at det var et coil problem.. kjøpte da 034 coil update pack``med innebydg pos``nå går den ikke på cyl 3..noen som har noe tips `? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2009 Hei! Jeg har en audi s4 2.2aan som først butta ved ladetrykk..fant omsider ut at det var et coil problem.. kjøpte da 034 coil update pack``med innebydg pos``nå går den ikke på cyl 3..noen som har noe tips `? ikke mulighet og bytte om coil mellom syl 4, og 3 da.. For og finne ut om det er coilen som er problemet enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2009 Prøvd det også.. alle coilene har 13,7volt også.. skjønner ikke en dritt jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2009 Prøvd det også.. alle coilene har 13,7volt også.. skjønner ikke en dritt jeg Men om du har byttet mellom coilene, og det fortsatt er sylinder 3 så er du jo et steg nermere elendigheten Klarer du og finne ut om dysa på syl 3 fungerer? Man klarer vell og kjenne om når den åpner og lukker.. Om denne fungerer. Om du har vag-com kan du jo kjøre output-test.. Har du sjekket pluggene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2009 alle dysene spruter bra.. og det er nye ngk plugger på den.. hmm..kjørte vagcom i sta feilmeldinger throttel posisjon og g28 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2009 g28 fikk du sikkert fordi motoren din ikke gikk da du kjørte testen? Engine Speed Sensor (G28) Om throttle position har noe med dette og gjøre kan jeg ikke uttale meg om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2009 ja stemmer det.. men rart om bare cyl3 skal ha noe effekt av feilmelding på throttel posisjon da hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 27, 2009 Inen som har lignede problem ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 20, 2009 Jeg har fått samme problemet med min nå. men er sylinder 5 som ikke går hos meg. Nesten Nytt high output kit.Gått max 8000km. Fant du ut av feilen på din? Jeg ser tråden er gammel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...