#1 Skrevet Januar 25, 2009 For 24t siden gikk jeg ut av terminalen på vigra og på parkeringsplassen sto det en ...S5! Jeg tror i alle fall det var det. Hvis den var emblem-trimmet, så var det utrolig dyktig gjort. Det var mørkt, men jeg så S-merket i fronten og bak var det fire solide loffgriller. Eksteriøret var også helt riktig, så langt jeg kunne se. Jeg gikk forbi i det den rygget ut fra parkeringsplassen og kjørte, så jeg rakk ikke å studere så mye. Den brummet fint også i det den tok av og trillet rolig avsted. Noen som vet om en lignende bil i området? Den hadde hvite skilter om ikke jeg husker heilt feil. Uansett om den var wannabe-S5 eller ekte, så er det den mest sexy bilen jeg har sett noen gang. Et sted i topp 3 av drømmebiler, garantert! Like etterpå satte jeg meg inn i den kalde A3en min og trøstet meg med at jeg i alle fall hadde de fire ringene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2009 Tja,med alt annet rart som trilla rundt i byen her om dagen så tvila e ikke et sekund på det. Gallardo LP 560-4,Touareg R50,Cayenne TechArt osv osv osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2009 Noen har det veldig godt i finanskrisa:) Hvilken farge var s5'en`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2009 Såg en på Lefdal her en dag, trur det var VF skilter på den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2009 Det er vel en A5 i ørsta med S5 look og 3.0 TDI... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2009 Den så svart ut, men det var som sagt på kvelden og det var bare de svake gule gatelysene til belysning. Den kan godt ha vært mørk blå eller en veldig mørk gråfarge. Det hørtes ut som om den hadde noe svært under panseret, men 3.0 TDI brummer jo sikkert godt den også for å være diesel. Det så ut som en yngre kar i 20-30 åra som kjørte. Den var der vel bare for å plukke opp noen. Jeg hadde i alle fall ikke turt å parkere en sånn bil over natta på den utrolig sikre parkeringsplassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2009 har sett en s5 i sykkylven svart bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 10, 2009 i dag kjørte d en splitter ny mørkeblå/sort S5 ut av ødegård med prøveskilt: smil : satt i lunchen og spiste. plutselig så hørte jeg det brølet fra nedsia i salgsavdelinga (vi har vindu fra lunchrommet ned til salgsavdelinga) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 10, 2009 Hoddevik sin fikk den for et par daga side.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 11, 2009 uuuuuh mr. know it all:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 11, 2009 uuuuuh mr. know it all:p hehe ja du som jobber der burde no værtfall vite d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 16, 2009 ja veit det jo nå. hehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...