Hm....hjelp hjelp fru Blom...

Anbefalte innlegg

Nå er jeg typen som er grei å stopper for å hjelpe langs veien hvis jeg kan være til nytte.......men (håper ingen av disse kara er her på forumet) på vei fra Sandefjord tidligere i kveld kom jeg forbi 3 karer som hadde dratt av veien..........stoppa...kjørte moderns bil....som ikke har slepe tau...sa traktoren ikke var hjemme(som er sant) og de tok hintet etterhvert om at jeg hadde lite lyst til å hjelpe dem(vi snakker liten fiesta med 3 lange karer i på glatta i en krapp sving).....Kjørt fort nå sa jeg.....Neida sa de.........men dere har mobil til å ringe etter hjelp....jada......

Da jeg kjørte så jeg bremsespora....piggdekk i isen......MINST 25 meter.....åjada....de hadde kjørt SAKTE.....dah!!!!

Fett hvis dette hadde vært igår da....kunne jeg ledd å sagt at jeg har slepetau......men SOMMERDEKK....he he.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.