#1 Skrevet Januar 25, 2009 Hei. Holder på å demontere en topp nå. Og "alle" sier at det bare er å dra de ut. Men nå har jeg stått oppå toppen, og dratt det jeg makter. Men nei, de kommer ikke ut. Finns det noe "spetzialez" verktøy for slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2009 Dysene sitter på en o-ring. Det er "bare" å dra de ut, men ja det finnes et spesialverktøy for å trekke ut dysene. Jeg laget meg noe tilsvarende denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2009 Alternativ metode/verktøy: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3508233 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2009 Tusen takk. Tror faktisk jeg må lage det verktøyet der. For jeg klarer ikke å dra de ut damn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2009 Jeg tok ei svær tang, la en håndduk på toppdekselet for å skåne det, og vippet dysene ut. Å dra de rett ut med håndmakt var helt umulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2009 Jeg tok av hele innsuget til slutt med den siste dysa stående i. De sitter noe jævlig når de først setter seg fast! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...