#1 Skrevet Januar 25, 2009 (endret) Heisann, Vært så heldig og møtt lyktestolpen i helga, har tatt noen bilder for og vise hva som er ødelagt. Trenger tips til steder som jeg kan få tak i brukt/nytt til en rimelig penge! radiatorvifta har blitt pressa inn mot motorblokka og ødelagt vifta blandt annet.. trenger ny frontseksjon, frontspoiler, nye lykter, radiator, AC radiator, panser, og den grå bjelken! støtfanger? Alle svar er nyttige svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2009 Uffda. Ser ut som de har fått en grei smell der. Kan vel være greit og sjekke at bilen ikke har blitt noe smalere i front også? Ang deler så er det vel greit og se om du kommer over noen på et bilopphuggeri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2009 holdt ca. 40km/t når jeg traff denne stolpen.. Er ikke sikker på noen ting når det gjelder dette lenger.. for alt jeg veit kan det være at den har blitt rammeskeiv? skal sjekke med bilophuggeri i morgen.. men har mine tvil om at de har audi a4 1.8 B5 inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2009 (endret) Har strøkne lykter inkl.blinklykter for 1000kr + frakt om du er interessert? Lik type som du har på bilen. Send meg en PM om disse er av interesse:) Nypris på møller er over 2000kr pr.lykt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2009 Kjipe greier dette her. Har litt deler liggende men er bare til bak parten;\. prøv http://www.nbfbildeler.no de har det meste:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2009 Etter skaden på fremre bjelke å dømme, tror jeg at rammevangene har dradd seg litt mot hverandre. Du bør få sjekka dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2009 Kan få kjøpe frontfanger av meg, muligens festene som holder den også.. Har også grill om du trenger det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 26, 2009 Etter skaden på fremre bjelke å dømme, tror jeg at rammevangene har dradd seg litt mot hverandre.Du bør få sjekka dette. Spiller vel lite rolle om de er litt skeive, men det ser man vel fort om de nye tingene bolter rett på. Evt kan man vel med litt slegge jobbing få banket de ut igjen uten å ødellegge noe=?. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 26, 2009 Ofte er det de deformasjonsarmene som hovedstøyten, så de må i hvertfall byttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 26, 2009 Så du fikk ikke noen airbagger i tryne altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 26, 2009 Dette tenkte jeg å på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 26, 2009 oi, du bør sjekke om den er skeiv i vangene.. om den er det kan jeg kjøpe den billig =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 26, 2009 skeiv eller ikke, er vel bare å sette sammen å kjøre? Men om den er skeiv, og bilen er rimelig ny, så er vel det å bruke forsikringa lurt. B5 vet ikke hva slags modeller det er jeg, fra 95- 98 eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 26, 2009 B5 er ifra 95-00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 26, 2009 Heisann, takk for mye informasjon som ga meg bakoversveis! de armene er bøyd litt innover mot mitten ja.. airbagen slo ikke ut? syntes dette var litt rart har tenkt på facelift lykter. Så originale er uaktuelt. Salg av bilen er hvertfall uaktuelt, får så lite igjen for den at det er verdt og fikse for å bruke den selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 26, 2009 skeiv eller ikke, er vel bare å sette sammen å kjøre? Men om den er skeiv, og bilen er rimelig ny, så er vel det å bruke forsikringa lurt. B5 vet ikke hva slags modeller det er jeg, fra 95- 98 eller noe? har bare delkasko så tror neppe det er noen hensikt og ta dette på forsikring.. er en A4 B5 1997 modell. 1.8L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 26, 2009 Ja, syntes det var merkelig at ikke du fikk de i tryne, men så lenge det gikk bra med deg så er det flott, for det hadde lagd mye ekstra arbeid og ikke mindst koster en arm og et bein å fikset. Angående frontlamper: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=144348 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 26, 2009 er i kontakt med person(er) ang. lykter allerede, men lykter er ikke førsteprioritering! først må jeg har tak i dette: -radiator + regreim vifte -AC radiator -støtfanger (forstillingsbjelke tversgående?) -frontseksjon -panser + panser løftere Helst denne uka, da jeg ikke har noe annet transportmiddel på dagtid. Men har mulighet for å hente etter kl 3 om noen har dette stående på en delebil eller lignende!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 26, 2009 Hva heter denne? forstillingsbjelke tversgående? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 26, 2009 Den hører til støtfangeren..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 1, 2009 (endret) Huff da Ta dette som lærdom du. Jaggu lærer du mye av å reparere som du gjør nå. Til sommern klør du i finga etter å skru mere, men da blir det sikkert modifisering, og ikke reparering Denne bilen får du på vegen igjen, ikke noe problem Kip lesing. Men bra med ståpå vilje Stian! Stå på! Du kommer deg til Ringbanen 7. mars Du får rope ut om du trenger noe pskykisk støtte. Bor ikke langt fra Nes jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...