Wörthersee anno 1985 og 1989

Anbefalte innlegg

Disse bildene ble postet på et annet forum, de er fra Wörthersee i 1985

I found an old magazine the other day from 1985 with some photographs and a report from Woerthersee, 1985! The quality of the pictures isn't great - the paper is rather poor quality and my scanner isn't good either.

see1.jpg

see2.jpg

see3.jpg

see4.jpg

see5.jpg

see6.jpg

see7.jpg

see8.jpg

According to the report, the organisers tried to limit the number of cars to 1000, but 1160 GTIs turned up with over 3000 people. The event was opened by Nikki Lauda!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere fra 1988/89

I've got some more pics! I saved these off from a website at least 2 years ago. I have no idea what site it was - if anyone knows, please tell me! They are from Woerthersee 1988 and 1989...

88.3.jpg

88.4.jpg

89.16.jpg

89.18.jpg

89.20.jpg

89.24.jpg

89.27.jpg

89.31.jpg

89.33.jpg

89.42.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som føler old-school inspirasjon? :D

89.43.jpg

89.44.jpg

89.9.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøøft!!!

Fy flate for noen hjulbuer det var på enkelte av de..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydelig at smaken forandrer seg med tiden. Manglet bare Pat Sharp bak rattet :klapp: :klapp: :glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

89.20.jpg

Dæven.., er det polerte alu eller? : klø :

Kva felgar er det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ATS Classic eller hva de heter, ofte kalt deep-cup vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg ser disse bildene er jeg glad jeg ikke hadde bil også på 80 tallet. Jeg har jo så masse annet å tenke tilbake med gru på at jeg synes egentlig det holder:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt tøffe bilder... og når en ser de så kan en jo begynne å lure om hva f.eks. som er inn når det gjelder Golf 1 om f.eks. 10 år. Nå blir en jo bortimo halshugd og det som værre er dersom en bygger en slik Golf som de på bildene, men hvem vet... kanskje det blir populært igjen med Testarossa styling o.l.

Skal ikke si at jeg synes bilene på bildet er så pene akkurat, men ekstremt gøy å se hvordan trendene har endret seg... men noen likhetstrekk er det jo... ser på felgene så er jo flere av de også mye brukt idag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Sture Nerhus

Kva felgar er det?

ATS Cup 7x15" ET 20

Samme som jeg har på Bad'roc ;)

c84ae73e.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.