#1 Skrevet Januar 26, 2009 (endret) Har så smått begynt å titte litt på senkesett til Golfen selv om jeg ikke skal ta over den før til høsten. Siden jeg ikke gidder pløye igjennom ørten nettsider osv så spør jeg her om hva merker gewinde til Golf II er få i rustfri utgave ?? Å hva prisleie ligger de på ?? Trenger ikke noe KW ver. 3 for å si det slik. Hadde KW ver. 1 på Jettaen jeg hadde for mange år siden å det frister ikke mye med "ikke-rustfritt" gewinde igjen........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2009 Det er supertilbud til alle som heter PÅL fra FK-automotive nå, send meg en PM... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2009 drit at eg hetter bent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2009 drit at eg hetter bent Joda, men har godt tilbud til deg også om du eier Scirocco... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2009 Bumper denne igjen da jeg har begynt å "hanke" inn deler til Golfen nå. Blant annet felger er kjøpt inn...baklys,sideblink og baklykter er kjøpt inn og montert. Er det egentlig verdt "mer-prisen" å kjøpe et rustfritt et ? Virker som om at mange sliter med at gjengene river seg osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...