#26 Skrevet November 24, 2004 5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 24, 2004 Mener å huske at jeg har sett den fronten i et bil-blad for ikke så lenge siden.. Men er ikke helt sikker på hvilket.. AUDI tuning kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 24, 2004 Synes ikke bilen forøvrig er så veldig fin, men hekken liker jeg. Hver sin smak.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 24, 2004 Pen bil. burde vært en annen løsning for festing av vingen bak, litt delete meninger om den grillen, men den ser bedre ut på en tt og A6/A8 en på de mindre bilene som den finnes på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 24, 2004 Opprinnelig postet av Geir Stærnes 4 Tøffeste TT jeg noengang har sett... Eneste jeg ville gjort med denne er å sette på større felger, BBS LM 9,5 og 10,5x20... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...