#1 Skrevet November 19, 2004 Noen i lokallaget som har vært ute og lekt seg i det hvite som har kommet? Måtte stramme håndbrekket på cossien i kveld, så jeg fikk tatt med noen 360 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2004 Hihi! Måtte ut å prøve litt, vettu.... Med mine superduper-bakdekk trenger jeg bare litt vann på veien for å snurre, jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2004 Må bare skifta dekk fysst:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2004 Æ helste dualle jilt mæ snø! Synd bilen dræge på feil aksling... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2004 Va ude å testa snøen litt i dag, va ikkje vanskeligt å sviva ront på sommerdekkå trur eg ska skifta øve i mårå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2004 Har vert ute å drifta litt i i dag og i går eg og Så du hadde fått skifta t vinter dekk på audien din Magnar, så dg på åsen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2004 Lekt litt i mor sin '99 Omega. Bakhjulsdriiiiiift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 21, 2004 ja nå e d vinterdekk det går i. tok ikkje sjangsen på å kjøra ront på skøyter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 21, 2004 Eg var ute å lekte meg i helgå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 21, 2004 De som ikke har fått lekt seg i helgen må ut å gjøre det i kveld. I morra er det meldt 8 varmegrader og regn vær. Blir blir det ikke noe hvit igjen på bakken da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 22, 2004 jada eg lekte eg og. å gu kor det va kjekt. e imponert over hvor rask bakhjula følger med. det ble en del rundinger i den snøen gitt. 4X4X4ever 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 22, 2004 Utrulig kor fort en kan snu på glatta egentlig... litt håndbrekk så er en rundt... Eller fra stillstand, revers å fult rattutslag, vips så har en snudd ijen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 29, 2004 plutselig var audien kjedelig og bobla kjekk :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 29, 2004 plutselig var audien kjedelig og bobla kjekk :-P komme du på neste treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 29, 2004 tja.. kanskje det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 29, 2004 Det må du gjøre Trond... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 18, 2004 Nå må de store småungene i klubben ut å leke i kveld! Snø-føre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 18, 2004 Kom her også gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 18, 2004 Vis der e Quattro/syncro føre i mårå og så ska eg ut å leka mg me Passaten, d e der ingen tvil om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 18, 2004 æsj... 2fwd er kjedelig i slikt vær gitt... det var jo selvsagt den jeg måtte velge i kveld for å kjøre på jobb, og ikke 2rwd bilen... *snøft* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 19, 2004 litt off-topic men jeg satt å så på litt bilfilmer igår kveld. så på en fra rudskogen i sommer sikkert. la plustelig merke til en gull cab som plustelig havnet i grøfta der? drev du på med der HP??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 19, 2004 offtopic: huff, sånt skal du ikke se. Fikk en illebefinne tung høyrefot på sletta og kombinasjon av høyfart og dårlige/sein nedbremsing så blei det slik som på Reve. Men det er en dårlig film! Fikk jo ikke med at jeg rygget ut for egen maskin og like hel bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 19, 2004 Litt "on-topic" igjen Ser jammen meg ut som den /%"¤(/%#¤&")#"&)?)=(¤?/=#% snøen er i ferd med å smelte!!! Dette feires med pils & en bytur i kveld!! Lenge leve bart føre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 19, 2004 Ja, det er ikke lenge den varer. Tenker quattro gutta er som små unger med akebrett. *Ut å bruke opp snøen før den forsvinner* Og taktiken for fwd gutta er 2 gir og "lett" hånbrekk på, så får man ligge breit de også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 20, 2004 Får vel legga om te vinterdekk idag, sånn at eg e klar te neste gang der e glatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...