Anbefalte innlegg

haha den var fin: haha : spesielt den siste der:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha...!: smil : At det er mulig.: klø : At de i det hele tatt har fått lappen, er jo et mysterium.: eek :

Det er faktisk skremmende mange kvinner som ikke kan kjøre bil. (Selv om det finnes heldigvis unntak;)) Jeg har venninner som ikke tør å rygge inn når de skal parkere, eller som ikke tør å lukeparkere. Jeg er nervevrak når jeg skal kjøre med dem. Jeg tror ikke jeg kjenner ei jente, som jeg hadde stolt nok på til å låne henne bilen min.: rolleyes

(Men nå kjenner jeg ingen gutt som hadde fått lånt den heller da, så...)Hehe....: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHA! ler så vi griner her!

Den med hun som prøvde gang på gang å parkere helt til han fyren kom og fiksa det på ett forsøk!! fantastisk!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha!!! SÅ GENIALT!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha :: haha : jævlig bra:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha... : haha :

Er egentlig ikke noe å le av da men, det tyder bare på at det er alt for mange som har lappen, som overhodet ikke skulle ha hatt den: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHA! :D

Tror forresten ikke jeg hadde gidda å vente 4(!) minutter før jeg hjalp den dama å parkere..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahahah! steik så bra. at det går ann !

likte den siste der :) kjipt for den andre personen men :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHA! :D

Tror forresten ikke jeg hadde gidda å vente 4(!) minutter før jeg hjalp den dama å parkere..!

Mye god underholdning da. :) Har faktisk opplevd noe svært lignende selv. Var en løk av en gammel turist som fant det for godt at han skulle snu midt i veien. Høres jo ikke ut som noe stort problem det, men når veien er så brei at det går AKKURAT med 2 biler i bredden, så ble det en del giring og ett par turer i grøfta ja. Kona stod jo da midt i veien å dirigerte. For all del, ikke kjør ett par km til for å finne en bedre plass å snu på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott film, hehehe.. eg parkerer alltid slik som site fyren der... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.