#1 Skrevet Januar 26, 2009 noen som har tegninger over hele ledningsnette til s4 AAN?? har en kompis som ikke får start på bilen, han mente at bensinpumpa ikke før strøm... men når han kobler strøm direkte, så starter bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2009 Er det Rune sin S4? Har han ikke fått start enda? Har han fått tak i bensinpumperelé? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2009 Er det Rune sin S4? Har han ikke fått start enda?Har han fått tak i bensinpumperelé? rune sin s4 ja... han mente at det var mer enn bare bensinpumpe releet, så han spurte omjeg kunne "poste" etter et ledningsnett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2009 samme problemet har jeg på min. så finner du ut noe, så kom med en oppdate på det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2009 samme problemet har jeg på min. så finner du ut noe, så kom med en oppdate på det:) jupp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2009 Jeg hadde samme problem på min. viste seg at jeg hadde byttet om pluss og minus på bensinpumpa nede i tanken da jeg byttet den. Da går den bare hvis du kobler strøm rett på oppe på kontakten i "lokket" i tanken. Hvis du har hatt pumpen ute da? Hehe holdt på å svare før jeg hadde lest ordentlig her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2009 Jeg hadde samme problem på min. viste seg at jeg hadde byttet om pluss og minus på bensinpumpa nede i tanken da jeg byttet den. Da går den bare hvis du kobler strøm rett på oppe på kontakten i "lokket" i tanken. Hvis du har hatt pumpen ute da? Hehe holdt på å svare før jeg hadde lest ordentlig her han var på besøk her ute som jeg bor, og når han skulle dra igjen virka ikke bilen lenger... bilen har også vært tom for strøm, ga den strathjelp, men ville fortsatt ikke starte... senere har han koblet strøm direkte på pumpa, da starter den.. men ikke ellers.. bensinpumpereleet skal være i orden også, men spørsmålet var om det var et annet relee som styrer strøm til bensinpumpereleet...?? sikringen til bensinpumpa er også i orden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 26, 2009 Har liggende skjema over ledningsnett til motor-aan. Send meg en mailadresse så skal jeg sende over det jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 26, 2009 Har liggende skjema over ledningsnett til motor-aan.Send meg en mailadresse så skal jeg sende over det jeg har. green852@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 27, 2009 Har liggende skjema over ledningsnett til motor-aan.Send meg en mailadresse så skal jeg sende over det jeg har. sender du over til meg også tror du? per_traa@yahoo.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 28, 2009 (endret) sender du over til meg også tror du? per_traa@yahoo.no Akey, sender straks Sånn, der var det sendt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 28, 2009 Om du orker og sende til meg og? magnus.jessen@bakeroiltools.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 28, 2009 Om du orker og sende til meg og?magnus.jessen@bakeroiltools.com sendt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 28, 2009 men er det ingen som kjenner igjen symtomene altså? han får heller ingen gnist heller når han vrir om..?? kan ikke være at bilen fikk seg en karamell når den fikk start hjelp?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 28, 2009 sendt:) Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 28, 2009 Har liggende skjema over ledningsnett til motor-aan.Send meg en mailadresse så skal jeg sende over det jeg har. Har du lyst å sende det til meg og? steffen@webtime.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 28, 2009 hvis mulig, send det gjerne til meg også? hestenes@gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 28, 2009 Okei, gutter. Sender det om litt. Hehe, har sendt til over 10 stk nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 2, 2010 Blåser liv i en gammel tråd for å mase: Vært greit om noen hadde orket sende til meg også: iceguy(a)sunndal.nu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 23, 2011 Hadde det ikke vært veldig greit om noen la ut dette skjema i tråden ? såfall om ingen gidder det så vil jeg gjerne ha det på mail: texx@hebb.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 23, 2011 Jeg er og int. mailen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 24, 2011 (endret) Fra RS2 ADU - Stort sett det samme. Hentet fra S2central.net Forskjell er at utgangen fra AAN-J17 er 31/87a, ledningen fra relé til sikring er "gn" og sikring til FP er S17. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 24, 2011 Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 24, 2011 Denne skal dekke hele bilen (urS4) koblings-skjema-s4.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...