Hvilke sett med xenon anbefales til Passat 3b?

Anbefalte innlegg

Jeg tror det kanskje kan bli aktuelt å skaffe seg et xenon kit etterhvert på Passaten. Er veldig gira på Hella lykter siden jeg har sett disse, og Hella = kvalitet.

Jakter da på klarglass med linse, men IKKE angel eyes og IKKE devil eyes. Kanskje tilbøyelig for siste alternativ, men helst clean lykt.

 

Vet at NBS selger FK, leste et sted at de ikke var justerbare, nær/fjærn separat, stemmer det? Erfaringer?

 

Andre tips?

 

Skal ikke ha lykter som dugger og lekker et par måneder etter kjøp!

 

 

Tips mottas!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan enten kjøpe vanlig lampe med linse eller org. xenon lampe.

Disse lampene er like. bortsett i fra at den ene bruker H7 pære og den andre xenon pære D2s.

Men skal man bygge om til org. xenon så trenger man ballast og pære. disse koster litt. finnes også braketter og sette på lampa til ballastene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg uttrykte meg litt uklart, det over her vet jeg...

 

Jeg snakker om merke på lyktene Passat folket har, evt andre som har byggd om, hvilke produsenter har de fra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg uttrykte meg litt uklart, det over her vet jeg...

 

Jeg snakker om merke på lyktene Passat folket har, evt andre som har byggd om, hvilke produsenter har de fra?

 

Depo lamper er bra kvalitet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hvem som selger disse i Norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hvem som selger disse i Norge?

 

Ja.

F.eks kan jeg skaffe disse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler 55w 6000k på nær og 4300 55w lang ;) funker som F*** ikke kjøp 35w disse må du ha belastor på og langlys lampa lyser hele tiden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har FK linselykter på min Passat med 35w xenon i linsene og 55w xenon i fjærnlyset(H7) 4300k. Det fungerer helt utmerket;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler 55w 6000k på nær og 4300 55w lang ;) funker som F*** ikke kjøp 35w disse må du ha belastor på og langlys lampa lyser hele tiden

 

 

55w på nærlys anbefales ikke da det blir for skarpt lys for møtende trafikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler heller ikke 50w i nærlys. Dette blir for skarpt. og det er ikke problem med 35w i nærlys hvis du ikke har pæresjekk.

Har hatt dette selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har FK linselykter på min Passat med 35w xenon i linsene og 55w xenon i fjærnlyset(H7) 4300k. Det fungerer helt utmerket;)

ikke med linse løkter blender ikke noe men langlys gjør at du ikke ser noe på noen sec

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

55 på nærlys har jeg sett, livsfarlig!!

husk at selv om du har veljusterte lykter vil du til en viss grad blende uansett, og om du da har 55w så blir det altfor drøyt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns 6000k blir for blått jeg. Monterte akkurat 55w 5000k i fjærnlysa på Saab'n.. Tenner veldig seint, men lyser helt villt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja, nå ramler det inn med gode råd.... takker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja.

F.eks kan jeg skaffe disse.

 

Hm... var på nettsida di å kikka... Er det mulig å skifte dioder hvis noen går? (selv om det er lite sansynlig at de gjør).

Snakker da om devil eyes lyktene.

 

Kan du sende meg en PM med pris på slike? Men ikke med sort innmat.

Og gjerne vanlige m xenon uten devil eyes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen erfaringer med INPro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.