#1 Skrevet Januar 26, 2009 Var til og monterte ny cdspiller i min passat 3c stasjonsvogn i dag, da jeg var ferdig begynte airbag lyset og lyse og det står airbag fault i displayet. Kan dette være forde når vi tok ut rammen til cdspilleren så tok vi ut kontakten til "Passenger airbag off" lyset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2009 98% Sikkert. Har ikke dere tatt + polen fra batteriet? Da må du inn med vagcomen for å resette den. Da alt slikt blir lagret inn. Og den der forsvinner ikke av seg sjølv da det er airbag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2009 98% Sikkert. Har ikke dere tatt + polen fra batteriet? Da må du inn med vagcomen for å resette den. Da alt slikt blir lagret inn. Og den der forsvinner ikke av seg sjølv da det er airbag. Airbagen fungerer sikkert alikevell? Tok av batteriet på s6'n og da begynte jo lampa og lyse, men ettersom jeg ikke har vagcom selv eller kjenner noen som har har jeg ikke fått resetta den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2009 koblet ikke av batteriet, hadde bare ute den ledningen med "passenger aribag off" lyset, men er mest sansynlig det alikavell eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2009 Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 27, 2009 det er nesten garantert dette. har gjort det samme selv, tok av lampen og lyset kom på når alt var montert sammen igjen. vagcom er tingen her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 27, 2009 Min har begynt å lyse lenger enn tidligere etter oppstart.Samtidig som jeg har mistet signalhornet mitt.Noen sammenheng der?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 27, 2009 Min har begynt å lyse lenger enn tidligere etter oppstart.Samtidig som jeg har mistet signalhornet mitt.Noen sammenheng der?? Kan være sleperingen ( elektronisk overføringsdel mellom ratt og rattstamme ) som har en feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...