#1 Skrevet November 20, 2004 http://www.nordicaudi.com/php/forum/showflat.php?d=f&Cat=&Board=S1&Number=500927&page=0&view=collapsed&sb=5#Firstread Hva mener dere om det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2004 Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen http://www.nordicaudi.com/php/forum/showflat.php?d=f&Cat=&Board=S1&Number=500927&page=0&view=collapsed&sb=5#Firstread Hva mener dere om det? Søta bror har så rett så rett..... RS2 rådene har en smørekanal innvendig som smører krysspinnen, har aldri sjekket dette selv, men har hørt flere si dette, så regner med det stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2004 Opprinnelig postet av Ole Opsahl Søta bror har så rett så rett..... RS2 rådene har en smørekanal innvendig som smører krysspinnen, har aldri sjekket dette selv, men har hørt flere si dette, så regner med det stemmer I følge ETKA så er bruker ADU, ABY og AAN ( og en haug flere ) de samme rådene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2004 Kanskje det derfor er skrevet "det som er det fra originalt, ikke det etterpå" setningen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2004 Kanskje 3b har de sterkeste delene... Hadde ikke gjort meg noe:) Vet jo at de første 1.8T motorene hadde smidd veiv eller noe liknende. F.eks så er alle toppakningene til 2.2 20VT de samme nå om dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2004 Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen Vet jo at de første 1.8T motorene hadde smidd veiv eller noe liknende. 1995 A4en ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2004 Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen Kanskje 3b har de sterkeste delene... Hadde ikke gjort meg noe:) Vet jo at de første 1.8T motorene hadde smidd veiv eller noe liknende. F.eks så er alle toppakningene til 2.2 20VT de samme nå om dagen. Veiva i 2.2T ABY,ADU,AAN og 3b er den samme som i KV 136Hk K-Jet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2004 Opprinnelig postet av Paul Guillen Veiva i 2.2T ABY,ADU,AAN og 3b er den samme som i KV 136Hk K-Jet Hva skal vi se om den da? Overdimensjonert eller underdimensjonert:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 22, 2004 Nå er det enda en kar som svarer i den tråden at rådene er forskjellige. 3b skal være kraftigere enn ABY... Gjør ikke meg noe:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 22, 2004 Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen Nå er det enda en kar som svarer i den tråden at rådene er forskjellige. 3b skal være kraftigere enn ABY... Gjør ikke meg noe:D Har du ikke ETKA ? My bad, 3B rådene kommer opp som råder kun til 3B. Hmmm.... underlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 22, 2004 Sjekk: 027 198 401 C og 054 198 401 A. Hvilket delenr søkte du på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 22, 2004 Her sjekka jeg delenummer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 22, 2004 Det første er vel 3b råder og det andre er aan/aby/adu.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 23, 2004 Så hva er konklusjonen? At de orginale 3b rådene er kraftigere? Men at de man får kjøpt nå er de samme? Alle toppakningene til 2.2 20VT er jo RS2 pakninger nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 23, 2004 Etka er ikke helt til å stole på, men det burde dere vite Enkelte deler utgår jo av og til og nye deler med samme passform blir lagt inn, så hvilken del bilen ble levert orginalt med er nødvendigvis ikke den samme som de har ny som "erstatningsdel" på møller i dag, og det er jo nettop delenr på den nye delen som kommer opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 23, 2004 TVN søk i ETKA ignorerer den siste bokstaven i delenummeret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...