#1 Skrevet Januar 27, 2009 (endret) Hei:confused: Har en A4 2002 mod 1,9TDI 130 hk som går i nødmodus og da er det såvidt den ruller. Stopper bilen og starter opp igjen så fungerer den helt fint en stund. Er nok en feilmelding et sted. :)Er det noen i Nordhordland/Bergensområdet som har vagcom og kan hjelpe meg og ta en diagnose for meg? Atle Betaler så klart noen kr for å finne ut hva som er feil med bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2009 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2009 Hadde samme prob på min, finnes mange løsninger og teorier på dette, men på min så var det en temp føler til kjølevannet som lagde krøll i systemet, møller tar denne testen for 300,- De byttet føleren for meg, og kom på totalt 1200,- Det du kommer til å få opp på vag-com er sannsynligvis 17965 charge pressure control: Positive deviation. Tok diagnose med vag-com selv, da var det det som kom opp. Men møller fikk kun opp den temp.føleren. Byttet den og vips. Bra igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2009 Får ta meg en tur på audisenteret i Bergen og be om en test. Trodde det var mer enn 300kr for den tjenesten. Takk for tilbakemeldingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...