#1 Skrevet Januar 27, 2009 har lest litt på forumet om dette, men finner ikke noe om hvor det er plassert? har fått en olje lekasje på min 2,5 TDI nå, tror kanskje det er toppdeksel pakningen som er lekk! er iallfall olje inn under dær! (noen annen plass det kan komme olje ifra rundt omkring dær?) så tenkte å få sjekket dette veivhus ventilasjons filteret før jeg gjør noe mere, så kan noen fortelle meg hvor det er, og hvordan det ser ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2009 Det er avbildet i Lasse Nordhus sin overhalingstråd. Men det er under EGR ventilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2009 Er også bekrevet i den første linken i denne tråden. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=141194&highlight=samletr%E5d+2%2C5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2009 takker, må få prøvd og få tittet litt på denne tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2009 har lest litt på forumet om dette, men finner ikke noe om hvor det er plassert? har fått en olje lekasje på min 2,5 TDI nå, tror kanskje det er toppdeksel pakningen som er lekk! er iallfall olje inn under dær! (noen annen plass det kan komme olje ifra rundt omkring dær?) så tenkte å få sjekket dette veivhus ventilasjons filteret før jeg gjør noe mere, så kan noen fortelle meg hvor det er, og hvordan det ser ut? Funnet ut noe, Eg holder på med samme operasjon. (Skifte av veivhus filter) fant ut at min svetter fra pakningene rundt dysene på toppdeksel, og at den har lukket fra returslangen til turbo. Nå ligger Turbo, innsug, manifoild, LMM, ++++ på garesjegolvet. Alt klart for rensing i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2009 Funnet ut noe, Eg holder på med samme operasjon. (Skifte av veivhus filter) fant ut at min svetter fra pakningene rundt dysene på toppdeksel, og at den har lukket fra returslangen til turbo. Nå ligger Turbo, innsug, manifoild, LMM, ++++ på garesjegolvet. Alt klart for rensing i morgen. jeg har ikke begynt og se på det ennå, men må vel til snart! har demontert en del du da skjønner jeg, du har ikke tatt bilder som du kan få lagt ut da? lukket fra returslangen til turbo? mener du at den har blitt helt tett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2009 jeg har ikke begynt og se på det ennå, men må vel til snart! har demontert en del du da skjønner jeg, du har ikke tatt bilder som du kan få lagt ut da? lukket fra returslangen til turbo? mener du at den har blitt helt tett? Hei. Har desverre ikkje tatt noen bilder, da eg hadde lagt igjen kameraet mitt på jobb i helgen. Nå er alt skrudd sammen igjen. Mente at eg fant en oljelekasje på returslangen til turbo. Kay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...