#1 Skrevet Januar 27, 2009 (endret) Tenkte og demontere B og C stolpe dekselet på utsiden av min s6 c4 avant, for og lakke de i S6+ farge, dvs blank svart isteden for standard matt svart. Er veldig mye finere. Så tenkte og se på det imårgen, men ville bare spørre om hvordan disse er festet? Så ut som at C stolpen var nagla fast? Finner ut av det selv, men er vel en eller annen som har gjort det før som kan gi meg et tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2009 Finner ut av det selv, men er vel en eller annen som har gjort det før som kan gi meg et tips:) Legger gjerne ut noen tips her underveis. Har planen om å gjøre akkurat det samme på min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2009 Copycats! Fin og enkel mod, særlig hvis dere ikke har infrarød sentrallåssensor i B-stolpen slik jeg har. Bak er det popnagler ja. 3 stk på hver side. Bare å bore ut disse og trekke dekselet fremover i lengderetningen. Foran er det bare skruer. Har dere infrarød sentrallåssensor må denne tas ut igjennom dekselet. En ser hvordan den er festet når dekselet er løsnet. Kontakten til sensoren ligger på innsiden av B-stolpen og må tas ut igjennom et hull med gummmigjennomføring i selve B-stolpen. Ellers er det ikke stort å ta hensyn til. Har man ikke lett tilgang på sorte popnagler i riktig størrelse, kan det være greit å kjøpe disse nye på Møller. Delenummeret er N 90634901. Koster ikke stort, også blir det seende ti ganger bedre ut enn om man slenger på noen popnagler med blanke hoder.. Skal jo se bra ut, også når man er på vei inn i baksetet ikke sant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2009 Copycats! Fin og enkel mod, særlig hvis dere ikke har infrarød sentrallåssensor i B-stolpen slik jeg har. Bak er det popnagler ja. 3 stk på hver side. Bare å bore ut disse og trekke dekselet fremover i lengderetningen. Foran er det bare skruer. Har dere infrarød sentrallåssensor må denne tas ut igjennom dekselet. En ser hvordan den er festet når dekselet er løsnet. Kontakten til sensoren ligger på innsiden av B-stolpen og må tas ut igjennom et hull med gummmigjennomføring i selve B-stolpen. Ellers er det ikke stort å ta hensyn til. Har man ikke lett tilgang på sorte popnagler i riktig størrelse, kan det være greit å kjøpe disse nye på Møller. Delenummeret er N 90634901. Koster ikke stort, også blir det seende ti ganger bedre ut enn om man slenger på noen popnagler med blanke hoder.. Skal jo se bra ut, også når man er på vei inn i baksetet ikke sant. Takker for info:) Da skal jeg få bestilt meg nagler totalt 6 stk, og må vel ha sånn popnagle tang også (aldri popnagla før) Men biltema har vel det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...