Vannlekkasje inne i S2`n...

Anbefalte innlegg

Noen som har et godt tips hvor jeg kan finne vannlekkasjen på min S2? Det er bløtt i golvet på førersiden,men jeg er ikke i stand til å lokalisere hvor vannet kommer fra : klø :. Bilen har stått inne i flere dager så den var tørr å fin,det var etter vasking at jeg fikk se vannet i golvet : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk søkefunksjonen. Vannlekkasje på Coupe/S2 er det skrevet veldig mye om tidligere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tipset,ikke så lenge siden jeg begynte å bruke forumet. Lærer noe nytt hver dag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjertlig velkommen skal du være ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står mye i div. tråder rundt omkring ja, men den vanligste synderen er vel dørlista mot vinduet. Rant vann på innsiden av ruta på min S2 hver gang jeg vasket den :P

Kan vel også muligens være vannkassa i motorrom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tipset,ikke så lenge siden jeg begynte å bruke forumet. Lærer noe nytt hver dag :)

Hei gut..din gards-staur : smil :

Har du soltak på biln?

I såfall kan slangen som sitter på drenkassa oppe i taket under taktrekket ha falt av/løsna...da vert det blaut i golve..

Skal til sveri neste helg du..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjå meg så hadde jeg vannlekaske rundt bakluka/baklyktene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk "foringa" som håndbrekkvaieren går igjennom !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prata med han karen her i dag..:)

Det er ikke soltak på bilen.

Det er vått i gulvet på førersida og bak i gulvet til baksetet på samme side.

Han prata noe om at det ble vått etter å ha kjørt bilen i maskinvask...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker å bukker for alle tips,lurer nå på om jeg har funnet feilen: rolleyes Lokket på sikringsboksen var defekt i bakkant,det resulterte i at det ikke ble helt tett. Når jeg tok av lokket så såg jeg igjennom sikringsboksen og ned til gulvet. Kan det være det som gjør det tro,er vel ikke helt bra hvis det kommer vann i sikringsboksen: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker å bukker for alle tips,lurer nå på om jeg har funnet feilen: rolleyes Lokket på sikringsboksen var defekt i bakkant,det resulterte i at det ikke ble helt tett. Når jeg tok av lokket så såg jeg igjennom sikringsboksen og ned til gulvet. Kan det være det som gjør det tro,er vel ikke helt bra hvis det kommer vann i sikringsboksen: klø :

Heei gutt.

Hmm, tja høres jo ut som en potensiell kilde til lekkasjen det der gutt.

Hva med å teste med å dusje vann over bilen foran mens en annen ligger på gulvet inni med lommelykt og titter oppi under pedalene og ser om det kommer inn der...: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heei gutt.

Hmm, tja høres jo ut som en potensiell kilde til lekkasjen det der gutt.

Hva med å teste med å dusje vann over bilen foran mens en annen ligger på gulvet inni med lommelykt og titter oppi under pedalene og ser om det kommer inn der...: klø :

Tjoohoo,våken ennå Kalle :)

La en vannslange på toppen av frontruta i dag å pøsa på med vann mens en lå nede ved pedalene å titta ;)

Men jeg turte ikke dra på med så mye vann at det gikk over sikringsboksen,var ikke noe antydning til vann i gulvet da jeg ikke gjorde det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjoohoo,våken ennå Kalle :)

La en vannslange på toppen av frontruta i dag å pøsa på med vann mens en lå nede ved pedalene å titta ;)

Men jeg turte ikke dra på med så mye vann at det gikk over sikringsboksen,var ikke noe antydning til vann i gulvet da jeg ikke gjorde det...

Hehe, oh yes the night time is the right time..:)

Akkurat ja...hmm, men blir sikkert ikke regn i sverige vettu.

Blir prøveskilter på deg da..? Hørte det ordna seg med hotellrom også....blir artig detta...gleder meg som en gris jeg..: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, oh yes the night time is the right time..:)

Akkurat ja...hmm, men blir sikkert ikke regn i sverige vettu.

Blir prøveskilter på deg da..? Hørte det ordna seg med hotellrom også....blir artig detta...gleder meg som en gris jeg..: smil :

...hehe,får håpe det blir regnfritt der ja:D

Var heldige med rom ja,fint at jeg ringte deg i går :glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, hva var det jeg sa? :P

Men maskinvask? Hm...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, hva var det jeg sa? :P

Men maskinvask? Hm...

hehe,var ganske bra forslaget ditt ja : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...hehe,får håpe det blir regnfritt der ja:D

Var heldige med rom ja,fint at jeg ringte deg i går :glad:

Suvverent det mister. Detta bli artig : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.