#1 Skrevet Januar 27, 2009 Har sett på youtube og noen andre plasser at det er noen Audi 200 med emblemfri grill... Men det skal vise seg utrolig vanskelig å finne noen plass som selger det i det heletatt, har bare funnet grill med emblem hittil, er noen her inne som kansje vet av det? mvh Morten Farstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2009 http://www.ehgartner-tuning.de/ Send han en mail å spør. Han er dårlig i engelsk, så hvis du kan overssette til tysk så vil det være en fordel. Men han hadde de i nettshop'en som var på siden hans tidligere. Jeg har kjøpt senkesettet mitt av han, så ikke noe problem å få pakker sendt til norge fra han heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2009 Du får også kjøpt emblemfri grill til 200`n hos http://www.audinarren.de. Dette da på bestilling,så du må påregne litt produksjonstid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2009 Du får også kjøpt emblemfri grill til 200`n hos http://www.audinarren.de. Dette da på bestilling,så du må påregne litt produksjonstid Mange takk, synd at jeg ikke forstår bæra av tysk: klø : hehe, er det ikke flere her som kanskje har interesse av og handle grill da, SOM TILFELDIGVIS KAN TYSK OGSÅ? så kansje vi kunne ordna med et lite gruppekjøP? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2009 Kan sende mail på tysk. Bare forklar godt hva du mener. Han kan engelsk, men det er ikke imponerende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2009 Har sendt mail til audinarren mange ganger jeg, får ikke svar... Så hvis noen får svar av han så SKAL jeg ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2009 Count me in, om det blir noe bestilling, jeg forstår dårlig tysk selv. Men er veldig interressert i emblemfri grill! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2009 kjempe fint, da har vi totalt 3 interiserte inklusive meg,jeg får prøve og se om jeg finner noen som kan da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 5, 2009 kjempe fint, da har vi totalt 3 interiserte inklusive meg,jeg får prøve og se om jeg finner noen som kan da:) Som sagt, sendt mail et U-tall ganger på tysk og engelsk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 14, 2009 hehe, trasi å skaffe altså er med om noen kommer i kontakt med noen som selger jeg iaffal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 14, 2009 Men har du prøvd å kontakte ham via ebay da Mikkel? han har jo vært aktiv der inne det siste året, men selger sånn elektronikk-crap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...