Anbefalte innlegg

Har sett på youtube og noen andre plasser at det er noen Audi 200 med emblemfri grill...

Men det skal vise seg utrolig vanskelig å finne noen plass som selger det i det heletatt, har bare funnet grill med emblem hittil, er noen her inne som kansje vet av det?

mvh Morten Farstad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.ehgartner-tuning.de/

Send han en mail å spør. Han er dårlig i engelsk, så hvis du kan overssette til tysk så vil det være en fordel. Men han hadde de i nettshop'en som var på siden hans tidligere.

Jeg har kjøpt senkesettet mitt av han, så ikke noe problem å få pakker sendt til norge fra han heller :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får også kjøpt emblemfri grill til 200`n hos http://www.audinarren.de. Dette da på bestilling,så du må påregne litt produksjonstid ;)

Mange takk, synd at jeg ikke forstår bæra av tysk: klø : hehe, er det ikke flere her som kanskje har interesse av og handle grill da, SOM TILFELDIGVIS KAN TYSK OGSÅ: haha :? så kansje vi kunne ordna med et lite gruppekjøP?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sende mail på tysk. Bare forklar godt hva du mener. Han kan engelsk, men det er ikke imponerende :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt mail til audinarren mange ganger jeg, får ikke svar... Så hvis noen får svar av han så SKAL jeg ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Count me in, om det blir noe bestilling, jeg forstår dårlig tysk selv. Men er veldig interressert i emblemfri grill!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempe fint, da har vi totalt 3 interiserte inklusive meg,jeg får prøve og se om jeg finner noen som kan da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempe fint, da har vi totalt 3 interiserte inklusive meg,jeg får prøve og se om jeg finner noen som kan da:)

Som sagt, sendt mail et U-tall ganger på tysk og engelsk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, trasi å skaffe altså:P er med om noen kommer i kontakt med noen som selger jeg iaffal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men har du prøvd å kontakte ham via ebay da Mikkel?:P

han har jo vært aktiv der inne det siste året, men selger sånn elektronikk-crap

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.