#1 Skrevet November 20, 2004 Dreiv å leste litt om disse QMI tilsetningene. Hvis det stemmer alt som er skrevet skjønner jeg ikke hvorfor ikke alle bruker dette. Noen som har personlige erfaringer med dette produktet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2004 Jeg har brukt produktet som heter "innvendig motorvask". Er fornøyd med resultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2004 Brukte QMI motorbehandling på min 91 Golf 1,8. Syntes da at den gikk litt roligere på tomgang, og at den gikk marginalt bedre i 5. gir. Prøvde i en motbakke der jeg ikke klarte å øke farten i 5. gir, og etter behandlingen økte den så vidt det var. (knapt merkbart men dog) Det siste kan selvsagt være innbilling, og høres egentlig litt for utrolig ut, men at den gikk ryddigere på tomgang er jeg rimelig sikker på Er også en del båter i fiskeflåten som bruker dette, og de hadde vel ikke giddet hvis det ikke var noe å hente på det. De er ikke så interessert i effekt, men slitasje er de naturlig nok meget opptatt av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2004 Takker for svar. Lurer på å prøve dette på motor og automatkassa på Audi`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2004 For 10 år siden hadde jeg QMI på girkassa i en moped. Det endte med at kassa gikk så lett, at den gikk å hoppet ut av gir. Måtte tappe ut alt sammen igjen og blande ei ny blanding som ikke inneholdt så mye QMI. Men ja, det funka iallefall. Fattern hadde det på ZF kassa på bilen sin, og den ble mykere og mere kontrolert i overføringa. Men jeg har litt tro på Tufoil jeg. Står om det i guiness rekord bok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2004 Hadde QMI rens og behandling på en B4 2,8 for noen år siden. Den gikk også mye penere på tomgang, sank faktisk ca 120 o/min på tomg. målt digitalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 21, 2004 Er kjørt Qmi tilsettning i olja på S2'n min, og virker som det har en god effekt da bilen ikke bruker olje ( har ruslet 201000 km snart) og ikke tegn til tikking ved kaldstart. Dette ble tatt på ca 165000 km. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 22, 2004 Jeg har bare positive kommentarer da det gjelder QMI. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...