#1 Skrevet Januar 28, 2009 Hei! Har i det siste hatt litt problemer med at jeg får feilmld på lysreguleringen til frontlyktene. Skikkelig irriternde pipelyd når lyset kommer opp i dashbordet.. Så har bestilt time hos Møller i Bergen på fredag iogmed at dette er Garantisak. Snakket med Møller Romerike som jeg kjøpte bilen av og de ville at jeg skulle til nærmeste Møller og få de til og ta en diagnose på bilen. Men selvfølgelig så har jeg ikke merket noe til dette siden fredag. Så jeg lurer da på om de alikevel kan koble bilen til diagnose og få opp at jeg har hatt den feilmeldingen flere ganger? Veldig plaget med dette når det er vått og snø ute.. Mulig det ble litt rotete her så legger med et bilde av symbolet jeg får opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2009 Ligger nok inne som : Sporadisk feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2009 Ok:) Får håpe det iallefall! Er jo bare så typisk at den fungerer fint nå også går det ei uke så begynner den og tulle igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...