#1 Skrevet Januar 28, 2009 hei. har en kamerat som driv å restaurera en 79 modell passat. 1.6L noken som har en liggande? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2009 hei.har en kamerat som driv å restaurera en 79 modell passat. 1.6L noken som har en liggande? Er vel stort sett den samme gasseren som sitter på Golf etc. Jeg ville ha kjøpte en ny Weber 32/34, de gamle gasserne fra Pierburg og lignende skaper ofte problemer. Selv har jeg byttet dette på en 82 Bmw 316 jeg har og vurdere det samme både på den ene Golfen og 75 Passat TS'n min. Kosta rundt 3500,- helt ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2009 Er vel stort sett den samme gasseren som sitter på Golf etc. Jeg ville ha kjøpte en ny Weber 32/34, de gamle gasserne fra Pierburg og lignende skaper ofte problemer. Selv har jeg byttet dette på en 82 Bmw 316 jeg har og vurdere det samme både på den ene Golfen og 75 Passat TS'n min. Kosta rundt 3500,- helt ny. va berre ute etter en helt orginal billig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2009 va berre ute etter en helt orginal billig.. Jo, men med en brukt så er det jo en overhengende fare for at man er like langt. Var bare et tips, han finner jo slike gassere på huggern bare å stikke dit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...