#1 Skrevet Januar 28, 2009 hei! idag startet esp lampen min og lyse, da jeg kjoerte til jobb.. denne klarer jeg ikke og slaa av ved og trykke paa esp knappen! da jeg stopper bilen og tar ut noekklene, og starter bilen paa nytt lyser lampen ikke, jeg kan trykke paa knappen for og deaktivere esp. og den begynner og lyse igjenn, men jeg klarer forsatt og slaa av lampen.. alt virker som normalt. men med en gang jeg skal starte og kjoere begynne lampen og lyse igjenn!! hva er galt? noen med erfaringer? kjoerer foroevrig en audi a4 1.8tq b6.... paa forhaand takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2009 var ute og kjoerte iste.. naa begynte ogsaa abs lampen og lyse... har ikke peiling ka som skjer med bilen akkurat no!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2009 Er ikke en sensor som leker seg litt da? Om du har tilgang til diagnose kan du finne ut hvilken som leker seg, så kan du evt prøve å spyle/rengjøre. Har samma problem med min, ESP-lampa begynner å lyse til ulike tidspunkt og slukker om jeg restarter bilen. Hvor i selve hjulopphenget sitter disse sensorene nøyaktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2009 jeg har en 1.8t b6, min esp lampe bynte å lyse når jeg trakk ut kontakten til luftmengemåleren. skjekk om den er koplet inn, eller kanskje feilen ligger dær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2009 Går ikke ESP på ABS følerene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2009 Går ikke ESP på ABS følerene da? jeg vet ikke... men jeg tror det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2009 hadde problem med det samme på min Golf IV, den begynte spesielt å slå på ESP lyset i speedo når det regnet løste seg med en "bremsekontakt" . (mener den heter "brake light switch") 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 29, 2009 jaja.. da var problemet loest.. stakk innom moeller aalesund og kobla opp vag-com en, der viste det seg at det var bremselyskontakten som er defekt, denne sitter paa bremsepeddalen.... problemet blir loest til uka sammens med eu kontroll:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 29, 2009 jaja.. da var problemet loest.. stakk innom moeller aalesund og kobla opp vag-com en, der viste det seg at det var bremselyskontakten som er defekt, denne sitter paa bremsepeddalen.... problemet blir loest til uka sammens med eu kontroll:) Du har ikke delenummeret til denne? jeg må få somla meg til å bytte denne snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 29, 2009 nei har ikke det.. men e vel bare og ringe inn til moeller og si du skal ha en slik.. da vet de hva du mener! men de anbefalte ikke og montere denne selv, da denne skulle settes inn i en spesiell posisjon, og hvis den blir montert feil, er den oedelagt. og du maa kjope ny kontakt igjenn. kosta meg hele 913 krona............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...