Får ikke opp førerdøra,noe er galt!

Anbefalte innlegg

Skulle dra fra jobben i sta, med fikk ikke opp førerdøra helt, så tok i litt for å se om det hjalp men da bare hoppa det av noe inni døra så nå får jeg ikke opp den igjen! :confused:

handtaket er helt løst å ser nesten ut som om det har gått ut av et spor eller noe.. får den verken opp utenifra eller innenifra:S

skulle ikke ha ødelagt så mye heller da;)

Noen forslag på hva jeg kan gjøre??!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bil har du da?

mange løsninger ute og går på dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en vw passat 1998 modell:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som hvet noe om dette her ??:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går den opp fra innsiden?

Ta ut dekslet der låsesylinderen sitter på utsiden og sjekk om vaieren sitter på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går den opp fra innsiden?

Ta ut dekslet der låsesylinderen sitter på utsiden og sjekk om vaieren sitter på.

Nei får den ikke opp fra innsiden heller!! :S

Åssen får jeg opp de dekselet da?? er det liksom bak handtaket ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som hvet hvordan jeg skal gå fram uten at noe blir alt for ødelagt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke så lett å komme til fra utsiden ...... må nesten se om du kan se hvor den holder igjen ... er vel låsen den stopper i ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sikkert det, men får ikke tatt opp noe invendig så jeg får sett hva det er som er galt vel?? døra låser seg opp å igjen da, men får ikke opp døra med handtaket:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Fikk samme problemet på min S6 95`. Årsaken var at døren var froset. Jeg tok ekstra i håndtaket for å åpne. Plutselig var det noe som gikk av inne i døren. Håndtaket inne og ute var helt slapp uten at jeg fikk åpnet døren.

Tok av dørtrekket. Kunne da konstantere at wiren som går fra indre håndtak til og ned til låsen var hoppet av. Den satt festet i håndtaket med ikke nede i låsemekanismen. I denne enden var den en krok. Det var bare å hekte den på. Litt trangt, men det gikk.

Hvordan dette er på din vet jeg ikke. Dette var en Audi s6. Mulig noe av samme konstruksjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okok ;) var på verksted her, å de fikk den opp.. men dørlåsen min var dårlig så blir bytting av den samt var vindus heisen dårlig, så bytter den også :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.