#1 Skrevet November 20, 2004 Noen som har peiling på hva det vil koste å ettermontere vebasto i 2002 A4? Hadde vært kjekt nå når kulda setter inn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2004 Webasto er rimelig dyrt... han j kjøpte bilen min av sa webastoen kostet ca 12000,- til den.. å det var en 92mod golf mk3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2004 Prisene ligger på 12-16000 f montert,alt ettersom va du skal ha av goder. Men er mulig å få kjøpt Webasto sett på ebay ser jeg til overkommelige priser. Montering kommer i tillegg eller om du gjør det selv. Jeg skal investere slitasjei Webasto iallefall på min bil,er utrolig kjekt både med tanke på motor og ikke minst at du alltid vil ha en god og varm bil. Ikke noe så deilig som å slippe å skrape stålis av rutene..spør du meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2004 Jeg investerte nettopp i webasto. Brukt sådan dog. prisen ny er litt drøy. Fikk pris på 13000kr inkl fjernkontroll, med rabatt lissom. Jeg fikk kjøpt en brukt en til like under 5tusen med litt flaks. Montering gjenstår, men det er endel styr. Har funnet ut at over driveaksel på høyre framhjul er eneste plass jeg kan få den inn Kanskje det er litt bedre plass på "orginal" a4, men uansett en liten nøtt å løse. Jeg gjorde investeringen for motoren sin del, men når det først er på plass, så kobler jeg vel slik at jeg får litt varme inn i bilen også. Deilig å slippe å skrape vinduer, som John Fredrik sier Offtopic: John Fredrik, bytt ut hvilken bil du kjører da... Din tid med A4 er vel over hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...