powerflex eller noe annet? foring hjullagerhus bak S2

Anbefalte innlegg

Heihei,

lurer på om det finnes noen grommere foringer for den som er merket sort på bildet ? Tittet igjenom powerflex sitt, 034motorsport sitt og finner ikke noe. Noen som veit noe ?

legger ved ett bilde av hvordan den ser ut så det ikke missforstås

del.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...har liggendes Powerflex sett til min og var inntil nå ganske sikker på at alle foringene var der. Sjekka Powerflex sida eg også nå og den er jo ikkje med der...hmmm. Må sjekke gjennom de eg har liggende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...har liggendes Powerflex sett til min og var inntil nå ganske sikker på at alle foringene var der. Sjekka Powerflex sida eg også nå og den er jo ikkje med der...hmmm. Må sjekke gjennom de eg har liggende.

Hadde powerflex sitt sett jeg også men har ingen foring til den gitt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh, fins ikke den heller i powerflex? Har tatt ut dem som stod i :( Har du dimensjonen på den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh, fins ikke den heller i powerflex? Har tatt ut dem som stod i :( Har du dimensjonen på den?

Nei, har ikke målene på den. Men har alle delene liggende baki poloen så kan få målt de etter arbeid idag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du ut noe her? Følger ikke med i Powerflex settet nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, har ikke funnet ut noe her jeg nei..... vurderer og bare handle nye orginale.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er denne bestilt ny, kostet 170,- eller noe slikt pr. stk. på møller. til info til de som tror de har alle i powerflex :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.