#1 Skrevet Januar 28, 2009 Hvilken av pinnene markert med rødt er 12V kontinurlig tilførsel til radioen? Edit: Beklager skrivefeil i topic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2009 eg har nettopp byttet ut min rns 300 og fant ut at "safe" eller "+UB" har 12v konstant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2009 Så det vil si at begge har konstant 12V? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2009 den eine har, men eg husk ikkje kva eg kobla meg inn på, den andre har strøm når tenningen er på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2009 Ok. takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2009 Jeg har målt nå og da fikk jeg 12V på begge uansett om tenningen var på eller ikke. Begge mistet spenningen når jeg tok ut sikringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2009 jeg må taste pin kode hver gang jeg starter opp....er det fordi jeg mangler konstant strømtilførsel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2009 Trolig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2009 Det skal da holde å taste koden en gang per bil vel? Har hatt min radio ute flere ganger og alrdi trengt å trykke inn koden. Skjermen for kode kommer op i to sek så forsvinner den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...