#26 Skrevet Oktober 28, 2009 D1S på A4 8E 2004 med Bi-Xenon, altså høydejusterbare nærlys som justerer seg opp når du setter på langlys. D2S på A4 8E 2004 med kun xenon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 23, 2009 Hvordan er det å bytte disse selv? Må man ut med hele lykten osv, eller er det bare en luke bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 2, 2009 dette med bytte av disse kunne jeg også tenkt meg å vite. det ser rimelig trangt ut bak lyktene på disse bilene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 2, 2009 det viste seg å være ganske greit... men det var litt trangt ja.. åpne lokket.. da kommer ballasten frem.. på den står det hvordan du skal vri.. det er en "plastmutter/ring" som holder pæra på plass i sokkelen.. skru av denne, bytt pære gjør så ting i motsatt rekkefølge.. Jeg fikk problemer med pærene jeg kjøpte fra NBS, pga at det ene hakket på sokkelen var for lite, jeg filte av litt, så smatt ting på plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 24, 2009 (endret) På A4 2001 til 2004 er det D2S pære uansett om det er xenon kun på nærlys eller bi-xenon. D1S pæren som er nevt lenger opp i denne tråden er første generasjons xenon som var brukt på begynnelsen av 1990-tallet. Grunnen til at D1S er flere ganger dyrere enn D2S er at den har ballasten innbygd i pæra (se bilde lenger opp i denne tråden). Her er en link for å finne riktig pære: http://am_application.osram.info/publish/index_en.html Aril 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 24, 2009 På A4 2001 til 2004 er det D2S pære uansett om det er xenon kun på nærlys eller bi-xenon. Det er nok en sannhet med modifikasjoner. Min 2004 A4 med bi-xenon har D1S. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 24, 2009 Det står jo på lykta hvilke pære du skal ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 24, 2009 hvor står dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 25, 2009 Øverst på glasset, eller oppå, åpne panser for å se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 27, 2009 mye snakk, et bilde sier mere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 14, 2010 Hva slags xenonpærer sitter i nærlyset på min '99 A4 B5 facelift? Det er ikke bi-xenon. Synes det lyser veldig dårlig fra de som sitter der nå, så tenkte jeg skulle skifte. Jeg har skjønt det sånn at xenonpærer blir svakere og svakere jo eldre de blir? (i motsetning til vanlig halogen som kutter helt når de blir for gamle) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 14, 2010 Hva slags xenonpærer sitter i nærlyset på min '99 A4 B5 facelift? Det er ikke bi-xenon. Synes det lyser veldig dårlig fra de som sitter der nå, så tenkte jeg skulle skifte. Jeg har skjønt det sånn at xenonpærer blir svakere og svakere jo eldre de blir? (i motsetning til vanlig halogen som kutter helt når de blir for gamle) Du har d2s på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 14, 2010 Takker for den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 10, 2010 Noen som har prøvd kungen? Prisen var jo ikke ille for et par Philips. http://www.xenonkungen.com/no/art/philips-d2s-xenon.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...