#1 Skrevet Januar 28, 2009 har gått til innkjøp av en golf 3 stv. Der fungere ikke tåkelysene forran eller bak.. Når jeg drar bryteren ut 1 eller 2 hakk avhengig om jeg skal ha forran eller bak så skjer det ingen ting.. Lysa på bryteren som indikerer om tåkelysene er på slår seg heller ikke på.. Sikringen som sitter i posisjonen til tåkelysa er ikke gått. Hva kan det være? Er det noe relè eller noe til dette ved sikringsboksen? anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2009 har gått til innkjøp av en golf 3 stv. Der fungere ikke tåkelysene forran eller bak.. Når jeg drar bryteren ut 1 eller 2 hakk avhengig om jeg skal ha forran eller bak så skjer det ingen ting.. Lysa på bryteren som indikerer om tåkelysene er på slår seg heller ikke på.. Sikringen som sitter i posisjonen til tåkelysa er ikke gått. Hva kan det være? Er det noe relè eller noe til dette ved sikringsboksen? anyone? Første som slår meg er lysbryteren. Siden denne står med spenningen rett på seg har plasten en tendens til å bli sprø og smuldre opp i årenes løp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2009 tok ut lysbryteren i går og den så hel ut på utsiden.. Men vet jo ikke hvordan innmaten er da.. Men bryteren er tight og fin(hvis det har noe og si) Og den er vel ikke akkurat billig hvis jeg kjøper den hos møller heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2009 Ingen som vet? Har ikke råd til å kjøpe meg en ny bryter nå og finne ut at det ikke er feilen... (regner med den koster bortimot lappen? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2009 Husker ikke hvordan det er på Golf 3, men se om du får trykka inn lysbryteren å vridd den mot høyre (på) retningen å se om den løsner. Enten i 0 posisjon, eller først i park (midten) før du trykker inn å vrir mot "på". Da kan du trekke ut hele bryteren slik at du får sett bakom den hvordan det ligger an. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2009 tok ut lysbryteren i går og den så hel ut på utsiden.. Men vet jo ikke hvordan innmaten er da.. Men bryteren er tight og fin(hvis det har noe og si) Og den er vel ikke akkurat billig hvis jeg kjøper den hos møller heller.. Har hadd den ute(slik at stikka kommer til synet) men den virket helt fin i plasten.. Men er det noe man kan måle med et voltmeter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2009 (endret) Men er det forresten mulig andre modeller som passer inn? Slik at man kan få rødt lys i bryterne isteden for grønn? Og skal det være et rele på sikringsboksen? Kan jo hende det mangler? men noen med ETKA som kan sjekke plasseringen av dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2009 Ser ut som relèet mangler! Men hvilket relè skal jeg ha? Er 2 versjoner i følge ETKA hos møller, men de visste ikke hvem det var.. Anyone? Hvis relè plasseringen er nr 10 på sikringsboksen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...