Hvor plasserer folket minipluggen til Defa? Passat 3BG..

Anbefalte innlegg

Som topic sier....

Jeg driver og monterer Defa Warmup, og lurer litt på hvor jeg skal montere minipluggen til kontakten?? Vil gjerne ha den så lite synlig som mulig, og liker dårlig å bore hull i originalleppa etc der den vil stikke ut... På gamlebilen gjemte jeg den under fangeren på et vis, men litt vanskeligere på denne....

Har blant annet tenkt på inni hjulbuen, noen som har gjort det før?? (Problemet kan bli klaring med sommerdekk på...)

Uansett, tips mottas med takk;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lagt min ved det ene tåkelyset, mellom ribbene, så når sommeren kommer så kan jeg lett skru den løs og dytte den inn. Og vips så er den "borte"

Inni hjulbuen hadde jeg droppa, mye møkk og dritt, og enda værre hvis du har store hjul og senk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På roc'en blir den montert ved ene tåkelyset, på det svarte rille-feltet. Blir nesten usynlig der, men sikrer likevel enkel tilgang.

Hjulbuen med dritt og lort er en dårlig ide, det fryser jo lett på noen centimeter med is derinne om vintern. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, dere har nok rett med tanke på hjulbuen... Fristet bare å få den helt ut av syne..:o

Men skal prøve mellom rillene ved tåkelyset.. Er plass der altså?

Takk for tips.. Gleder meg til varm motor og kupè:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei.. med det samme vi er inne på det. er dette en vanskelig jobb å gjøre? trangt?

koster det mye dette kitte sånn c.a?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei.. med det samme vi er inne på det. er dette en vanskelig jobb å gjøre? trangt?

koster det mye dette kitte sånn c.a?

Jeg kjøpte kittet som heter noe slikt som Defa Termini.. Full pakke med fjernkontroll, batterilader, "slim-utgave" av kupèvarmer etc... Veldig fornøyd:) Kjøpte det privat av en som aldri hadde åpnet eska en gang, og da til ca halv pris:) Ligger på mellom 4500-5000 kr den pakken nå ser jeg... Men får billigere også med tidsur i bilen feks....

Veldig enkelt å montere.. Siden det er fjernkontrollen som styrer alt er det kun kabelen til kupèvarmeren som skal inn i bilen, resten monteres i vannkassa for min del.. Gjorde det i går på et par timer faktisk.... Deilig med varm motor og kupè når en skal ut å kjøre på vinterstid:) (Motorvarmerelementet monterte de forresten til meg på verksted når jeg skiftet reg.reim før jul)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.